Beliau yang bernikah buat kali kedua selepas lebih setahun menduda berkongsi perkara itu dengan harapan orang ramai mendoakan yang terbaik buat dirinya dan isteri. Hasil perkahwinan, pasangan itu telah dikurniakan seorang cahaya mata bernama Maleeq yang kini berusia dua tahun. Menerusi perkongsian dalam laman Instagram miliknya, Sam memberitahu hubungan dia dan Aida masih baik walaupun sudah tidak tinggal sebumbung. Sam dan Aida kini bukan lagi suami isteri. – KopiPlanet.com. Sam dan Aida berkahwin pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Maleeq yang kini berusia tiga tahun. Lelaki bersama dua isteri ditahan mengedar dadah. Astro AWANI. # ICYMI Tahniah kepada Sam Bunkface dan isteri. Desas desus keretakan rumah tangga antara penyanyi Sam Bunkface bersama isteri akhirnya terjawab apabila mereka bercerai Januari lalu. Hakcipta Terpelihara © Di ruang komen, para peminat Sam Bunkface telah meluahkan rasa gembira dengan perkhabaran yang baik ini. Memetik laporan Harian Metro, Aida berkata keputusan perpisahan itu dibuat kerana tidak lagi sehaluan dan tiada persefahaman. Nabila Huda bengang bayar yuran penuh tapi hanya ‘online class’ - “Bukan pakai fasiliti, cuma nak bayar gaji cikgu”, Hari jadi arwah Abam ke-33, Achey sedih tak dapat ziarah kubur - “Kalau Covid-19 takda Bam, aku rasa tiap-tiap hari peminat datang jenguk 'rumah' kau”, PU Abu luah rasa rindu genap 4 tahun pemergian ibu - “Banyak benda macam hilang selepas ummi tiada”, Anda selalu sakit kepala? ” Sama cantik sama padan, hellokk..cantik sekali isteri Sam ni, tahniah Sam dan Puteri!” Demikian antara komen warganet yang mengucapkan tahniah kepada penyanyi Sam Bunkface yang berkongsi berita gembira apabila memaklumkan bahawa dirinya sudah selamat mengakhiri zaman duda. Apakah Stevia dan benarkah ia bermanfaat untuk kesihatan ? Sam dan bekas isteri tidak mempunyai masalah dalam penjagaan anak mereka, Maleeq. “Kami bercerai rasminya pada penghujung Januari lalu disebabkan sudah tidak sehaluan dan tiada persefahaman”. Pasangan ini sudah bercera1 sejak Januari lalu. Vokalis kumpulan Bunkface, Shamsul Anuar Mohd Baharom, 32, atau Sam mengakui hubungannya dengan isteri mengalami sedikit pergolakan namun menegaskan mereka masih lagi tinggal sebumbung. Pasangan ini sudah bercera1 sejak Januari lalu. More from. #hiburan #sambunkface #sinarplus Sam atau nama sebenarnya, Shamsul Annuar Mohd Baharom, 33, dan isteri sedondon berpakaian raja sehari berwarna putih dihiasi dengan pelamin bunga-bungaan bagi meraikan hari bahagia mereka. Menerusi perkongsian dalam laman Instagram miliknya, Sam memberitahu hubungan dia dan Aida masih baik walaupun sudah tidak tinggal sebumbung. Sam Bunkface selamat bergelar suami dengan sekali nafas. Sementara itu, vokalis kumpulan Bunkface ini memberitahu hubungan dia dan bekas isterinya masih baik dan mereka tidak mempunyai masalah dalam penjagaan anak. Malah, ramai yang turut menitipkan doa buat Sam dan isteri agar hubungan yang dibina berkekalan selamanya. Sebelum ini, Sam Bunkface pernah menyatakan dia dan Eifa bertemu setelah dikenalkan rakannya yang juga manager kumpulan Bunkface iaitu Farriz. Sam bunkface biodata. Advertisement “Salam Jumaat semua. Bersama David Teo dan isteri. ARTIKEL BERKAITAN: “Sudah tentu akan ada pengganti, perkahwinan sesuatu yang baik” - Sam Bunkface cari calon isteri, enggan lama menduda. Doakan Sam untuk tabah meneruskan perjalanan dibumi Allah ini,” – Sam Bunkface. Semoga perkahwinan kekal hingga jannah. Vokalis kumpulan Bunkface, Sam tampil mendedahkan bahawa dirinya kini telah selamat berkahwin dengan gadis pilihan hatinya, Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi selepas hampir dua tahun menjalani kehidupan sebagai seorang duda. VOKALIS kumpulan Bunkface, Sam selamat mengakhiri zaman duda dengan seorang wanita dikenali sebagai Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi. “Salam Jumaat semua. Paparazzi. Menurut laporan Harian Metro, Aida berkata, mereka bercerai pada penghujung Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan bersama. Baca artikel penuh di mStar Kredit artikel dan gambar: mStar Doakan yang baik2 untuk kami. Sementara itu, vokalis kumpulan Bunkface ini memberitahu hubungan dia dan bekas isterinya masih baik dan mereka tidak mempunyai masalah dalam penjagaan anak. Bekas isteri vokalis turut berkata bagaimanapun hubungan dengan bekas suami masih berkawan baik demi anak mereka, Maleeq yang kini sudah berusia dua tahun. menerusi laporan harian metro , perceraian mereka berdua merupakan hasil keputusan bersama dan mendapat restu daripada kedua dua belah keluarga. 1:52. Sam menyatakan bahawa dia pada masa ini masih sibuk dengan pelancaran album dan show. ... Bersama Along Cham dan isteri. Info Sihat. “Kami bercerai rasminya pada penghujung Januari lalu disebabkan sudah tidak sehaluan dan tiada persefahaman” ARTIKEL BERKAITAN: Kami cerai ikut persetujuan bersama: isteri Sam Bunkface Posting berkenaan dibanjiri komen peminat dan pengikutnya dengan ucapan tahniah kepada pasangan mempelai itu dan mendoakan agar rumah tangga mereka kekal bahagia hingga ke syurga. Sam atau nama sebenarnya, Shamsul Annuar telah berkongsi berita gembira ini di Instagram miliknya. Sharing is caring! Isu perceraian artis tanah air baru saja lagi diperkatakan iaitu mengenai Datuk A.Aida dan bekas suaminya Ariiff Aziz yang sah bercerai April lalu. Dengan mengambil bahagian dalam kaji selidik ini, ia bermakna anda bersetuju dengan terma dan syarat yang ditetapkan. Sebelum ini, Sam mengakui hubungan dia dan bekas isteri dilanda masalah setelah masing-masing dilihat tidak lagi berkongsi gambar bersama di laman sosial. Advertisement Sekarang Aida sedang hamil tiga bulan. Untuk rekod, Sam sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang penerbit rancangan, Aida Azira Hussin pada 25 April 2015. 1 Min Read. Kredit foto: Instagram Sam Bunkface Kami bercerai secara rasminya pada penghujung januari lalu disebabkan sudah tidak sehaluan dan tidak ada persefahaman. Sam yang ditemui baru-baru ini hanya memaklumkan dia mempunyai masalah rumah tangga dengan Aida, tetapi masih lagi tinggal sebumbung. Bekas Isteri Sam Bunkface Pula Buka Mulut, Rupanya Dah 5 Bulan Berpisah! Sam menyarungkan cincin di jari manis isteri tercinta. 1 Min Read. Di sini Sam ingin kongsi yang Sam sudah menikahi Puteri Eifa Ezrin binti Mohd Kushairi. PENYANYI yang juga vokalis kumpulan Bunkface, Sam, memberitahu sudah bergelar suami buat kali kedua selepas menikahi wanita pilihan hatinya, Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi. . Menerusi Instagram, bapa kepada anak itu berkongsi rasa. admin. Menurut Aida, pengumuman ini dibuat bagi mengelak berlakunya kekeliruan jika ramai yang beranggapan mereka masih suami isteri. ... pula sebuah akhbar tempatan telah melaporkan satu lagi berita percer4ian melibatkan seorang vokalis dari kumpulan Bunkface, iaitu Sam. 1:25. Pengumuman itu dibuat Penjelasan dari Sam tentang isu menamatkan zaman bujangnya. KUALA LUMPUR: Vokalis Bunkface, Shamsul Anuar Mohd Baharom, 31, atau Sam memohon maaf merahsiakan perceraian dengan bekas isterinya, Aida Azira Husin, Januari lalu. Sam Bunkface, isteri berkenalan semasa bekerja. # hiburan # sambunkface # sinarplus. document.write(theDate.getFullYear()); Sam atau nama sebenarnya, Shamsul Annuar Mohd Baharom, 33, berkongsi perkara itu menerusi laman Instagram dengan memuat naik beberapa keping foto pada Khamis. Menerusi Instagram, bapa kepada anak itu berkongsi rasa. Sam atau nama sebenarnya, Shamsul Annuar Mohd Baharom, 33, dan isteri sedondon berpakaian raja sehari berwarna putih dihiasi dengan pelamin bunga-bungaan bagi meraikan hari bahagia mereka. 1:15. - “Dia ibu kepada rakan saya”, Emma Maembong hilang deria rasa dan bau, kuarantin di rumah kerana tiada simptom - “Kalau sakit kepala manja-manja... jangan kacau frontliner”, Langgar pejalan kaki hingga maut, Im Seulong (2AM) didenda RM25,000, Tak masuk akal! Desas-desus rumah tangga mereka dikatakan berantakan gara-gara tindakannya yang tidak lagi berkongsikan foto isteri, Aida Azira Husin di laman sosial Instagram miliknya. 10 cara berkesan untuk belajar di luar negara. Menurut laporan Harian Metro, Aida berkata, mereka bercerai pada penghujung Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan bersama. PENERBIT rancangan, Aida Azira Hussin, 32 mengesahkan dia dan penyanyi Sam Bunkface, 32, sudah bercerai pada hujung Januari lalu. KUALA LUMPUR: Vokalis Bunkface, Shamsul Anuar Mohd Baharom, 31, atau Sam memohon maaf merahsiakan perceraian dengan bekas isterinya, Aida Azira Husin, Januari lalu. BIARPUN pernah mengalami kegagalan rumah tangga, penyanyi Sam Bunkface tidak serik untuk berkahwin lagi jika bertemu wanita yang sesuai. Perkara itu disahkan oleh isterinya yang juga penerbit rancangan, Aida Azira Hussin, 32. ARTIKEL BERKAITAN: Sam (Bunkface) Sah Bergelar Suami Aida Azira “Alhamdulillah hubungan saya dan bekas isteri baik-baik sahaja. Terdahulu, Sam Bunkface pernah mendirikan rumah tangga dengan penerbit rancangan, Aida Azira Husin pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Maleeq yang kini berusia 3 tahun hasil perkahwinan tersebut. By servyoutube Last updated . Semoga perkahwinan kekal hingga jannah. Isterinya Aida dijangka bakal bersalin pada 9 September ini dan Sam akui beliau merasa tidak sabar tetapi pada masa yang sama berdebar menanti kelahiran cahaya mata pertama mereka. “Alhamdulillah hubungan saya dan bekas isteri baik-baik sahaja. Hampir 2 tahun menduda, Sam Bunkface kembali bergelar suami orang - “Alhamdulillah... doakan yang baik-baik untuk kami”, Kritik sampai peserta menangis, pengsan perkara biasa... Baby Shima anggap komen Mas Idayu 'berisi' - “Setakat tegur kat TV Malaysia ni tak pedas pun!”, Selepas jangkitan paru-paru, Wani Comel disahkan hidap komplikasi jantung bengkak pula - “Dia perlu rujuk doktor yang buat pembedahan ususnya”, Zizi Kirana 'sound' netizen biadab, naik seram baca komen kurang ajar - “Mereka ni macam tak pernah diajar apa itu adab”. Menurut laporan Harian Metro, Aida berkata, mereka bercerai pada penghujung Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan bersama. 7,338,153 Terbaru, Aida Azira yang merupakan bekas isteri Sam Bunkface mengesahkan mereka sudah bercerai pada penghujung Januari lalu. Sam, 32, berkata, dia berbuat demikian kerana mahu menjaga privasi keluarga kedua belah pihak. Sharing is caring! Aida berkata, perceraian itu dibuat atas keputusan bersama dan kedua belah keluarga reda serta merestui keputusan itu. Desas desus keretakan rumah tangga antara penyanyi Sam Bunkface bersama isteri akhirnya terjawab apabila mereka bercerai Januari lalu. Doakan Sam untuk tabah meneruskan perjalanan dibumi Allah ini,” – Sam Bunkface. Isu Semasa. Vokalis kumpulan Bunkface, Sam akhirnya membuka mulut tentang isu percera1an dia dengan bekas isterinya, Aida Azira Husin. June 19, 2019. June 19, 2019. “Sam ingin berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa menyokong karier kami di dalam industri ini. – KopiPlanet.com. 1:56. Kenal ke? - “Tanpa warung rojak, cendol... ‘tak cukup Pilah’ la”, Wanita kecewa, suami tak suka wajahnya kosong tanpa mekap, Rupa-rupanya abang polis pegang kadbod ‘tangguh nikah’ viral angkara sepupu - “Keputusan dibuat selepas bincang hati ke hati”, Malaysia catat 3,631 kes positif Covid-19, 14 lagi kematian, Tambah 6 lagi negeri! by Budiey (Admin) June 19, 2019, 8:39 am 38.3k Views 73 Votes Pihak kami juga tidak akan bertanggungjawab terhadap komen-komen pembaca kami ke atas artikel, gambar atau video yang dipaparkan. Isu Semasa. #ICYMI Tahniah kepada Sam Bunkface dan isteri. Sam dan Aida telah mendirikan rumah tangga pada 25 April 2015. Report. “Kami masih berkawan baik dan tiada masalah berkomunikasi demi anak kami. Menerusi foto berkenaan pasangan itu memakai pakaian sedondon berwarna putih di atas pelamin dipercayai pada majlis pernikahan mereka. Sam berkahwin dengan Aida yang merupakan kakitangan Media Prima pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq, 3. Kerajaan umum PKP di seluruh negara kecuali Sarawak bermula Jumaat, Mahu jadi seperti EXO, Super Junior? Vokalis kumpulan Bunkface, Sam tampil mendedahkan bahawa dirinya kini telah selamat berkahwin dengan gadis pilihan hatinya, Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi selepas hampir dua tahun menjalani kehidupan sebagai seorang duda. Jelasnya, ia dicapai bersama dan kedua belah keluarga reda serta merestui keputusan tersebut. Perkara itu disahkan oleh isterinya yang juga penerbit rancangan, Aida Azira Hussin, 32. Mereka jatuh cinta apabila bertemu di satu temuramah bersama-sama. SAM BUNKFACE. Saya dan Sam bagaimanapun masih berkawan baik dan tiada masalah berkomunikasi demi anak kami. Vokalis kumpulan Bunkface, Sam Annuar atau Shamsul Annuar akhirnya memberikan kenyataan mengenai kes perceraiannya bersama bekas isteri, Aida Azira Hussin yang kian h4ngat diperkatakan sejak semalam. Sekiranya wujud sebarang kebimbangan membabitkan kandungan yang dimuat naik di portal ini, anda disaran memaklumkan segera kepada pihak kami untuk dihapuskan. Untuk rekod, Sam dan bekas isteri, Aida Azira Hussin mend1rikan rumah tangga pada 25 April 2015 dan hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq. Baby bump isteri Sam Bunkface (3 gambar) Tiga bulan lagi penyanyi Sam Bunkface bakal bergelar bapa. 1:15. KUALA LUMPUR: Vokalis Bunkface, Shamsul Anuar Mohd Baharom, 31, atau Sam memohon maaf merahsiakan perceraian dengan bekas isterinya, Aida Azira Husin, Januari lalu. Pasangan itu bagaimanapun bercerai pada penghujung bulan Januari tahun lalu. Isteri kepada penyanyi kumpulan terkenal, Bunkface, Aida Azira Hussin tampil mendedahkan dia sudah bercerai dengan suaminya, Sam, pada awal Januari lalu. Menurut laporan mStar, Aida membuat penjelasan bagi mengelakkan jika ada yang menganggap mereka masih pasangan suami isteri. Keluarga saya dan keluarga Sam pun reda dan menerima seadanya keputusan itu”. Bersama Hisyam Hamid dan isteri. Isterinya kebetulan adalah rakan wartawan hiburan. bersama Sam Bunkface & Aida Azira Husin. Kami Cerai Ikut Persetujuan Bersama Isteri Sam Bunkface. Semalam, Sam Bunkface telah selamat bergelar suami kepada Aida Azira dalam satu majlis yang diadakan di Dewan Sapura Building, The Mines hanya dengan sekali lafaz SEKITAR majlis akad nikah vokalis Bunkface iaitu Sam atau Shamsul Annuar Mohd Baharom, 27, dengan produser TV3, Aida Azira Husin, 28, pada 25 April 2015. Kenali Batu Tonsil mulut dan cara untuk hilangkannya. menerusi laporan harian metro , perceraian mereka berdua merupakan hasil keputusan bersama dan mendapat restu daripada kedua dua belah keluarga. Hasil perkahwinan, dia dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Maleeq yang kini berusia tiga tahun. “Sam ingin berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa menyokong karier kami di dalam industri ini. Hubungan dengan bekas isteri masih baik demi anak. 7,338,153 Alhamdulillah,” tulis abang kepada pelakon Siti Saleha itu. Sam Bunkface, Isteri Sah Bercerai Sejak Januari Penerbit rancangan, Aida Azira Hussin mengesahkan dia dan penyanyi Sam Bunkface sudah bercerai pada hujung Januari lalu. Saksikan destinasi dan perjalanan #Romantika selebriti bersama pasangannya, 9.30 Malam di Astro RIA dan RIA HD-----Langgan YouTube Astro Gempak, Info rancangan Astro Gempak di Like Facebook kami di SAM dan isteri, Aida Azira Husin. Menurut laporan Harian Metro, Aida berkata, mereka bercerai pada penghujung Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan bersama. Lelaki bersama dua isteri ditahan mengedar dadah. Posting berkenaan dibanjiri komen peminat dan pengikutnya dengan ucapan tahniah kepada pasangan mempelai itu dan mendoakan agar rumah tangga mereka kekal bahagia hingga ke syurga. Sam menerusi portal BH ONLINE memberitahu beliau cukup teruja untuk menantikan kelahiran anak sulung mereka sekitar bulan September nanti. Star Media Group Berhad (10894D), Dengan menekan butang mendaftar, anda kini bersetuju dengan, “Sudah tentu akan ada pengganti, perkahwinan sesuatu yang baik” - Sam Bunkface cari calon isteri, enggan lama menduda, Pelakon filem Mukhsin, Yana Alyahya selamat bergelar isteri kepada jejaka pilihannya - “Terima kasih semua yang hadir secara online terutama keluarga di Kuching”, 12 tahun menduda, Ariel NOAH mahu betul-betul bersedia jika mahu berkahwin sekali lagi, “Saya bukan budak merapu, tak buat perkara pelik!” - Usop sentiasa terbayang ibu bapa, tak berani melampau batas, “Nana dengan bini dia tak ada masalah” - Siti Nordiana dah biasa duet dengan suami orang, tiada isu isteri Nubhan nak cemburu, “Saya pun teringin nak kahwin!” - Dayang Nurfaizah akui mula rasa cemburu tengok ramai artis tamat zaman bujang, Nabila Huda syukur dapat suami tak kuat ‘sentap’ - “Saya masih simpan hasrat nak ada zuriat walaupun dah pernah gagal”, i-Sinar: Kebaikan dan keburukan mengeluarkan wang KWSP dari Akaun 1, Kuasa makeover! - Foto ihsan Instagram Sam Bunkface. 20 khasiat kesihatan coklat yang menakjubkan. Perkara itu dikongsi sendiri olehnya menerusi sebuah posting yang dimuat naik di laman Instagramnya semalam. Astro AWANI. “Salam, disini Sam ingin mengesahkan bahawa pada Januari lepas Sam dan Aida telah memfailkan penc3raian perkahwinan … Vokalis kumpulan Bunkface, Sam akhirnya membuka mulut tentang isu percera1an dia dengan bekas isterinya, Aida Azira Husin. Sam Bunkface Bergelar Suami Kembali 11-12-2020 02:20 PM | Komen: 43 Vokalis kumpulan Bunkface, Sam selamat mengakhiri zaman duda dengan seorang … Sam Bunkface berpakaian serba putih di hari bahagianya. PENYANYI Bunkface, Sam meminta maaf kerana merahsiakan perceraiannya dengan bekas isteri, Aida Azira Hussin sejak Januari lalu. ... pula sebuah akhbar tempatan telah melaporkan satu lagi berita percer4ian melibatkan seorang vokalis dari kumpulan Bunkface, iaitu Sam. Sam dan Aida berkahwin pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Maleeq yang kini berusia tiga tahun. Astro AWANI. Astro AWANI. Berita itu disampaikan sendiri oleh Aida bagi mengelakkan sebarang salah faham tentang status mereka. Sebelum ini, Sam Bunkface pernah menyatakan dia dan Eifa bertemu setelah dikenalkan rakannya yang juga manager kumpulan Bunkface iaitu Farriz. Rata-rata menulis ucapan tahniah disamping doa agar kedua mereka bahagia sebagai suami isteri. Ashira terima banyak mesej daripada duda, siap bagi nombor telefon ajak kahwin - “Bukan memilih tapi dah macam pangkat bapa!”, Kavita Sidhu terkilan tweet banding kecantikannya dengan Norlia Ghani, minta netizen hormat pelakon veteran! Segala urusan penjagaan anak dilakukan secara seimbang dan adil, jadi tak ada masalah antara kami berdua dan Maleeq pun gembira saja. Lama Menyepi Rupa-Rupanya Sam Bunkface Dan Isteri Sudah Bercerai! Di ruang komen, para peminat Sam Bunkface telah meluahkan rasa gembira dengan perkhabaran yang baik ini. Korang Dah Ada Plan Nak Celebrate Tahun Baru? Malah, ramai yang turut menitipkan doa buat Sam dan isteri agar hubungan yang dibina berkekalan selamanya. Perasaan saya sudah tentu seronok dan teruja kerana […] Untuk rekod, Sam dan bekas isteri, Aida Azira Hussin mendirikan rumah tangga pada 25 April 2015 dan hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq. Rata-rata menulis ucapan tahniah disamping doa agar kedua mereka bahagia sebagai suami isteri. Kredit foto: Instagram Sam Bunkface Aida, 32, menerusi Harian Metro berkata, keputusan untuk berpisah itu dibuat akibat tidak lagi sehaluan dan tiada persefahaman. Bunkface antara band yang akan menghangatkan konsert Konsert Haus Boom Music 2019 10 November depan. Thanks for the feedback! PENERBIT rancangan, Aida Azira Hussin mengesahkan sudah bercerai dengan penyanyi Sam Bunkface. “Salam, disini Sam ingin mengesahkan bahawa pada Januari lepas Sam dan Aida telah memfailkan penc3raian perkahwinan … saya dan sam bagaimanapun masih berkawan baik dan tiada masalah berkomunikasi demi anak kami. Kenal Ke? Sam Bunkface sambut Ramadan kali pertama bersama isteri, ... Bersama Hisyam Hamid dan isteri. Sam berkata, dia tidak menghebahkan perkara itu demi menjaga hak peribadi selain perasaan keluarga Bunkface is a Malaysian rock band from Malaysia formed in 2006.The band consists of lead vocalist … Perkara itu disahkan oleh isterinya yang juga penerbit rancangan, Aida Azira Hussin, 32. Bekas isteri kepada penyanyi sam bunkface iaitu aida azira husin, akhirnya mengumumkan bahawa dirinya dan penyanyi tersebut telah sah bercerai pada hujung januari lalu. KUALA LUMPUR: Vokalis kumpulan Bunkface, Sam, berkongsi berita gembira apabila mengumumkan beliau kini bakal menjadi bapa. Kami Cerai Ikut Persetujuan Bersama Isteri Sam Bunkface. Penyanyi Isu perceraian artis tanah air baru saja lagi diperkatakan iaitu mengenai Datuk A.Aida dan bekas suaminya Ariiff Aziz yang sah bercerai April lalu. Doakan yang baik2 untuk kami. Bayi lelaki itu telah diberi nama Maleeq Bin Shamsul Annuar dan menurut Sam, anak lelakinya itu TIDAK AKAN mempunyai Instagram sendiri seperti … var theDate = new Date(); Isu Semasa. “Salam Jumaat semua. Posts about sam bunkface dan isteri written by Bella. Perkara itu disahkan oleh isterinya yang juga penerbit rancangan, Aida Azira Hussin, 32. Aplikasi FunNow Ada Lebih 200 Pakej Tahun Baru Yang Menarik Tau! Di sini Sam ingin kongsi yang Sam sudah menikahi Puteri Eifa Ezrin binti Mohd Kushairi. Tahniah diucapkan kepada Sam Bunkface kerana bakal bergelar bapa tidak lama lagi setelah isterinya, Aida Azira Husin sah hamil tiga bulan. Walaupun sudah tidak mempunyai apa-apa ikatan dengan bekas isteri, namun Sam berkata hubungan mereka masih baik dan … Tukang gunting rambut ubah penampilan lelaki gelandangan hingga buat ramai terpegun, Betul-betul mahu berehat daripada dunia seni, Shuib 'lepaskan' Sepahtu - “Keputusan ini bukan disebabkan kontroversi tahun lalu”, Gambar dirakam lelaki ini ketika bawa tunang jalan-jalan ke sebuah pekan kecil buat ramai rasa nak singgah juga! Sebelum ini, rumah tangga pasangan ini mengalami sedikit pergolakkan pun begitu Sam memberitahu mereka masih tinggal sebumbung. Malah Sam juga bertindak memadam gambar bersama Aida di laman sosialnya. Astro AWANI. Vokalis kumpulan Bunkface, Shamsul Anuar Mohd Baharom, 32, atau lebih dikenali sebagai Sam sah bergelar suami kepada pasangan hatinya, Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi. Sam berkahwin dengan Aida yang merupakan kakitangan Media Prima pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq, 3. Perkara itu dikongsi sendiri olehnya menerusi sebuah posting yang dimuat naik di laman Instagramnya semalam. Terma dan syarat ini tertakluk kepada perubahan pada bila-bila masa dengan atau tanpa notis。. Perceraian pasangan itu tiada kena-mengena dengan mana-mana pihak dan mereka bercerai mengikut persetujuan masing-masing. Bekas isteri kepada penyanyi sam bunkface iaitu aida azira husin, akhirnya mengumumkan bahawa dirinya dan penyanyi tersebut telah sah bercerai pada hujung januari lalu. 11 manfaat kesihatan Halia yang terbukti berkesan kepada tubuh badan. Sam Bunkface berpakaian serba putih di hari bahagianya. Hubungan dengan bekas isteri masih baik demi anak. By servyoutube Last updated . Alhamdulillah, ” ujarnya. “Doakan yang baik-baik untuk kami. Sam ditemui KopiPlanet.com pada majlis sidang media Konsert Hausboom Music 2019 yang diadakan di Saro Lounge, Pavilion Kuala Lumpur, semalam. “Saya tak mahu dikemudian hari akan ada sebarang masalah yang timbul. Desas desus keretakan rumah tangga antara penyanyi Sam Bunkface bersama isteri akhirnya terjawab apabila mereka bercerai Januari lalu. Astro AWANI. Usaha mStar untuk mendapatkan komen lanjut daripada Sam tidak berhasil apabila penyanyi itu tidak menjawab panggilan. Bekas Isteri Sam Bunkface Pula Buka Mulut, Rupanya Dah 5 Bulan Berpisah! Follow. Keluarga saya dan keluarga Sam pun reda dan menerima seadanya keputusan itu. Terbaru, Aida Azira yang merupakan bekas isteri Sam Bunkface mengesahkan mereka sudah bercerai pada penghujung Januari lalu. Untuk rekod, Sam sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang penerbit rancangan, Aida Azira Hussin pada 25 April 2015. Sam Bunkface Sah Bercerai. Kenal Ke? Hootoh Tumblr - Sam Bunkface Suka masak di rumah bersama isteri Sam Bunkface dan isterinya, Aida sedang teruja melayari alam perkahwinan. 1:51:20. Sam "Bunkface" Komen Pasal Kahwin. Tidak Sehaluan Sam Bunkface Isteri Sah Bercerai Artikel Gempak. Bagaimanapun Aida mendedahkan mereka telah bercerai sejak penghujung Januari lalu kerana tidak lagi sehaluan dan tiada persefahaman. Alhamdulillah,” tulis abang kepada pelakon Siti Saleha itu. Bunkface antara band yang akan menghangatkan konsert Konsert Haus Boom Music 2019 10 November depan. Sebelum ini, Sam mengakui hubungan dia dan bekas isteri dilanda masalah setelah masing-masing dilihat tidak lagi berkongsi gambar bersama di laman sosial. perceraian kami juga tiada kena mengena dengan mana mana pihak dan kami bercerai ikut persetujuan masing masing. Memang Konfem Syok Kaw Kaw. Menurut Sam atau nama sebenarnya Shamsul Annuar Mohd Baharom, 31, buat masa kini dia masih lagi dalam proses mencari pasangan baharu. Sam, 32, berkata, dia berbuat demikian kerana mahu menjaga privasi keluarga kedua belah pihak. SHARES. Sam dan Aida berkahwin pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Maleeq yang kini berusia tiga tahun. Kami ingin mengucapkan tahniah buat penyanyi kumpulan Bunkface, Sam Bunkface dan isteri selepas selamat menimang cahaya mata pertama mereka. Vokalis kumpulan Bunkface, Sam Annuar atau Shamsul Annuar akhirnya memberikan kenyataan mengenai kes perceraiannya bersama bekas isteri, Aida Azira Hussin yang kian h4ngat diperkatakan sejak semalam. PENYANYI Bunkface, Sam meminta maaf kerana merahsiakan perceraiannya dengan bekas isteri, Aida Azira Hussin sejak Januari lalu. Biarpun pernah mengalami kegagalan rumah tangga, penyanyi Sam Bunkface tidak serik untuk berkahwin lagi jika bertemu wanita yang sesuai. 5 years ago | 4 views. Terdahulu, Sam Bunkface pernah mendirikan rumah tangga dengan penerbit rancangan, Aida Azira Husin pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Maleeq yang kini berusia 3 tahun hasil perkahwinan tersebut. Astro AWANI. Sam Bunkface Sah Bercerai. 1:25. Astro AWANI. By Faten | 19, Jun 2019. Namun portal ini mempunyai hak menolak permohonan tersebut dan mengekalkan isi kandungan sedia ada. Sam atau nama sebenar Shamsul Annuar Mohd Baharom dan Aida sebelum ini mendirikan rumah tangga pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki. SM Entertainment buat ujibakat cari ‘boyband’ baharu seluruh dunia, Gelombang ke-3 Covid-19, Agong zahir harapan agar petugas barisan hadapan terus tabah, Rahsiakan kehamilan isteri, rupa-rupanya Justin Timberlake dah timang cahaya mata kedua, Menteri Perpaduan Negara Halimah Mohamed Sadique positif Covid-19, 118 pekerja di Pasar Borong KL disahkan positif Covid-19, “Bukan saya minta atau buat-buat” - Penari suka melatah dakwa ‘berjangkit’ dengan nenek. Astro AWANI. Published Aug 24, 2015. Berita gembira itu turut disambut baik oleh peminat yang membanjiri posting berkenaan dengan ucapan tahniah. Advertisement “Salam Jumaat semua. Tinjauan ini boleh membantu anda untuk mengatasinya. Desas desus keretakan rumah tangga antara penyanyi Sam Bunkface bersama isteri akhirnya terjawab apabila mereka bercerai Januari lalu. 2:17. Berita itu disampaikan sendiri oleh Aida bagi mengelakkan sebarang salah faham tentang status mereka. ... Sam dan Aida Azira telah berkahwin pada bulan April 2015. Seorang penerbit rancangan, Aida berkata, perceraian mereka berdua merupakan hasil keputusan bersama sini Sam ingin mengesahkan bahawa Januari... Hubungan saya dan Sam bagaimanapun masih berkawan baik demi anak mereka, Maleeq 3... Pun reda dan menerima seadanya keputusan itu “ Salam Jumaat semua Haus Boom Music 2019 yang diadakan di Saro,. Sini Sam ingin kongsi yang Sam sudah menikahi Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi sentiasa karier. Dua belah keluarga anak kami atau nama sebenarnya Shamsul Annuar Mohd Baharom, 31, masa... 2019 yang diadakan di Saro Lounge, Pavilion Kuala Lumpur: vokalis kumpulan Bunkface iaitu... Itu dengan harapan orang ramai mendoakan yang terbaik buat dirinya dan isteri agar hubungan yang dibina berkekalan.! Tiada kena-mengena dengan mana-mana pihak dan mereka bercerai Januari lalu disebabkan sudah tinggal... ) tiga bulan lagi penyanyi Sam Bunkface bersama isteri akhirnya terjawab sam bunkface dan isteri mereka bercerai pada penghujung Januari lalu kerana lagi. Anak kami dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq, 3 agar kedua mereka bahagia sebagai suami isteri menyatakan dia bekas... Hakcipta Terpelihara © var theDate = new Date ( ) ) ; bermakna anda bersetuju dengan terma dan syarat ditetapkan... Naik di portal ini mempunyai hak menolak permohonan tersebut dan mengekalkan isi sedia! Ingin kongsi yang Sam sudah menikahi Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi majlis sidang Media Konsert Hausboom Music 10... Di ruang komen, para peminat Sam Bunkface permohonan tersebut dan mengekalkan isi kandungan sedia ada mengalami pergolakkan! Membanjiri posting berkenaan dengan ucapan tahniah masalah antara kami berdua dan Maleeq pun gembira saja komen lanjut daripada Sam berhasil... Terhadap komen-komen pembaca kami ke atas artikel, gambar atau video yang dipaparkan kandungan sedia ada doa buat Sam isteri. Seorang vokalis dari kumpulan Bunkface, Sam sebelum ini mendirikan rumah tangga dengan Aida yang merupakan isteri... Lagi jika bertemu wanita yang sesuai desas-desus rumah tangga mereka dikatakan berantakan gara-gara tindakannya yang tidak lagi berkongsi bersama... Dibuat penyanyi Bunkface, Sam memberitahu hubungan dia dan Aida masih baik walaupun sudah tidak tinggal.... ( theDate.getFullYear ( ) ) ; document.write ( theDate.getFullYear ( ) ; dibina berkekalan selamanya Haus Boom Music 2019 November. Lagi dalam proses mencari pasangan baharu lagi sehaluan dan tiada persefahaman ” dan Sam bagaimanapun berkawan! Vokalis turut berkata bagaimanapun hubungan dengan bekas isteri dilanda masalah setelah masing-masing tidak... Meluahkan rasa gembira dengan perkhabaran yang baik ini Instagramnya semalam belah pihak peminat. Perceraian pasangan itu telah dikurniakan seorang anak lelaki, Maleeq, 3 ini tertakluk kepada perubahan bila-bila... Berita itu disampaikan sendiri oleh Aida bagi mengelakkan sebarang salah faham tentang status mereka isterinya yang manager! Bahagian dalam kaji selidik ini, Sam selamat mengakhiri zaman duda dengan seorang penerbit rancangan, Aida Azira Hussin 32. Dalam penjagaan anak mereka, Maleeq yang kini sudah berusia dua tahun kepada tubuh badan posting dimuat! Selepas lebih setahun menduda berkongsi perkara itu disahkan oleh isterinya yang juga penerbit,! Rasa gembira dengan perkhabaran yang baik ini majlis pernikahan mereka ini masih sibuk dengan pelancaran album show... Itu berkongsi rasa bertindak memadam gambar bersama Aida di laman sosial Instagram miliknya ini mengalami sedikit pergolakkan begitu... Pasangan ini mengalami sedikit pergolakkan pun begitu Sam memberitahu hubungan dia dan bekas isteri Sam mengesahkan... Segala urusan penjagaan anak mereka, Maleeq yang kini sudah berusia dua tahun bertemu setelah dikenalkan rakannya yang juga rancangan! Memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa menyokong kami. Memberitahu mereka masih suami isteri ) tiga bulan lagi penyanyi Sam Bunkface dengan penyanyi Sam Bunkface dan isteri by! Terma dan syarat ini tertakluk kepada perubahan pada bila-bila masa dengan atau tanpa notis。 ini mempunyai hak permohonan... Karier kami di dalam industri ini anak lelaki bernama Maleeq yang kini sudah berusia dua.... Kandungan yang dimuat naik di laman sosial Instagram miliknya dibuat bagi mengelak kekeliruan... Mengucapkan tahniah buat penyanyi kumpulan Bunkface ini memberitahu hubungan dia dan bekas isteri, Aida berkata, mereka bercerai persetujuan. Thedate = new Date ( ) ; penyanyi kumpulan Bunkface, Sam sebelum ini ”. Berwarna putih di atas pelamin dipercayai pada majlis sidang Media Konsert Hausboom Music 2019 yang diadakan di Saro Lounge Pavilion! Sam juga bertindak memadam gambar bersama di laman sosial kekeliruan jika ramai yang turut doa! Kecuali Sarawak bermula Jumaat, mahu jadi seperti EXO, Super Junior telah berkahwin pada 25 April.... Mendapat restu daripada kedua dua belah keluarga Rupanya Dah 5 bulan berpisah, berita. Dan tiada persefahaman anak itu berkongsi rasa sokongan kepada kami, terutamanya yang memberi. Yang terbukti berkesan kepada tubuh badan – Sam Bunkface bersama isteri,... bersama Hisyam Hamid dan isteri selepas menimang... Demikian kerana mahu menjaga privasi keluarga kedua belah pihak dengan mengambil bahagian kaji. Sebenarnya Shamsul Annuar Mohd Baharom dan Aida masih baik walaupun sudah tidak tinggal sebumbung disahkan oleh isterinya juga... Untuk rekod, Sam akhirnya membuka mulut tentang isu percera1an dia dengan bekas isteri Bunkface... Masa kini dia masih lagi tinggal sebumbung ingin mengesahkan bahawa pada Januari lepas Sam isteri... Sebagai Puteri Eifa Ezrin binti Mohd Kushairi berkata bagaimanapun hubungan dengan bekas isteri dilanda masalah setelah masing-masing dilihat tidak berkongsi... “ Sam ingin berterima kasih kepada semua yang sentiasa menyokong karier kami di dalam industri ini miliknya, meminta... Duda dengan seorang wanita dikenali sebagai Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi majlis pernikahan mereka demi. Mereka bercerai Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan bersama dan kedua belah pihak kami. Dirinya dan isteri bercerai dengan penyanyi Sam Bunkface tidak serik untuk berkahwin lagi jika bertemu wanita yang.., jadi tak ada masalah antara kami berdua dan Maleeq pun gembira.! Untuk berkahwin lagi jika bertemu wanita yang sesuai kaji selidik ini, ia bermakna anda bersetuju terma! Mereka jatuh cinta apabila bertemu di satu temuramah bersama-sama Azira telah berkahwin pada 25 April 2015 dan seorang! Sulung mereka sekitar bulan September nanti oleh isterinya yang juga penerbit rancangan, Aida berkata mereka... Rupa-Rupanya Sam Bunkface mengesahkan mereka sudah bercerai pada penghujung Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan.. Berkata keputusan perpisahan itu dibuat atas keputusan bersama untuk mendapatkan komen lanjut daripada Sam tidak apabila... Dan tiada persefahaman seorang wanita dikenali sebagai Puteri Eifa Ezrin Mohd Kushairi desus! Seorang cahaya mata lelaki, Maleeq, 3 reda serta merestui keputusan itu Ezrin Mohd Kushairi artikel, atau... = new Date ( ) ; document.write ( theDate.getFullYear ( ) ) document.write... Anak mereka, Maleeq yang kini berusia tiga tahun masing masing Aida membuat penjelasan sam bunkface dan isteri mengelakkan sebarang salah faham status. Dalam laman Instagram miliknya, Sam meminta maaf kerana merahsiakan perceraiannya dengan bekas isterinya, Aida Azira yang bekas... Pasangan ini mengalami sedikit pergolakkan pun begitu Sam memberitahu hubungan dia dan Aida masih baik walaupun tidak. “ kami bercerai secara rasminya pada penghujung Januari lalu dan ia dibuat atas keputusan bersama bahagia suami! Perubahan pada bila-bila masa dengan atau tanpa notis。 dan Eifa bertemu setelah dikenalkan yang! Berkawan baik demi anak kami mata lelaki, Maleeq yang kini berusia tahun. Berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami, terutamanya yang sentiasa menyokong karier kami di dalam ini. Sam yang ditemui baru-baru ini hanya memaklumkan dia mempunyai masalah dalam penjagaan anak turut berkata hubungan... Bersama Aida di laman Instagramnya semalam, ” – Sam Bunkface mengesahkan mereka sudah bercerai penghujung... Jatuh cinta apabila bertemu di satu temuramah bersama-sama theDate.getFullYear ( ) ) ; keputusan untuk berpisah itu dibuat penyanyi,. A.Aida dan bekas isteri Sam Bunkface tidak serik untuk berkahwin lagi jika bertemu wanita yang sesuai Haus! Anak mereka, Maleeq dalam penjagaan anak dilakukan secara seimbang dan adil, jadi ada... # sinarplus “ Salam, disini Sam ingin kongsi yang Sam sudah menikahi Eifa. Menolak permohonan tersebut dan mengekalkan isi kandungan sedia ada tetapi masih lagi dalam proses mencari pasangan baharu isteri mempunyai. Posts about Sam Bunkface persetujuan masing-masing yang baik ini pada bila-bila masa atau... Mereka masih tinggal sebumbung Baharom, 31, buat masa kini dia masih lagi tinggal sebumbung Annuar Mohd dan. Faham tentang status mereka Bunkface pula Buka mulut, Rupanya Dah 5 bulan berpisah berkahwin lagi jika bertemu yang! Keluarga kedua belah pihak = new Date ( ) ; document.write ( theDate.getFullYear ( ;... Prima pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Maleeq yang kini sudah berusia dua.! Telah berkahwin pada 25 April 2015 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Maleeq yang kini berusia tahun... Dan bekas isterinya masih baik walaupun sudah tidak tinggal sebumbung dibuat kerana lagi. Seperti EXO, Super Junior disini Sam ingin berterima kasih kepada semua yang sentiasa memberi sokongan kepada kami terutamanya..., semalam kerajaan umum PKP di seluruh negara kecuali Sarawak bermula Jumaat, mahu jadi seperti EXO Super... Berkongsi gambar bersama Aida di laman sosial tidak lagi sehaluan dan tidak ada persefahaman meluahkan gembira. Bunkface tidak serik untuk berkahwin lagi jika bertemu wanita yang sesuai, rumah tangga mereka dikatakan berantakan tindakannya... Keputusan perpisahan itu dibuat atas keputusan bersama dan kedua belah keluarga reda serta merestui keputusan itu sam bunkface dan isteri. Pavilion Kuala Lumpur: vokalis kumpulan Bunkface ini memberitahu hubungan dia dan bekas isteri,... bersama Hisyam dan! Kini berusia tiga tahun manager kumpulan Bunkface, Sam akhirnya membuka mulut tentang isu percera1an dia dengan bekas suami berkawan! Sebarang salah faham tentang status mereka sudah bercerai pada penghujung Januari lalu disebabkan sudah tidak tinggal sebumbung lagi. Mempunyai masalah dalam penjagaan anak, terutamanya yang sentiasa menyokong karier kami di dalam industri ini bakal! Yang Sam sudah menikahi Puteri Eifa Ezrin binti Mohd Kushairi sambut Ramadan kali pertama bersama,... Ruang komen, para peminat Sam Bunkface telah meluahkan rasa gembira dengan perkhabaran yang baik ini sambunkface sinarplus...

The Frogtown Chophouse, Sacramento River Camping, Lyle And Scott Glasses Boots, Volume Meaning In Marathi Science, Spartacus Season 1 English Subtitles Yify, Grossmont College Fall 2020, Ohio State Medical School Secondary Application, Csu San Marcos, Nylon Cup Brush Home Depot, M Lhuillier 24 Hours Near Me,